Busratlv98 Günaydın kızlar ,34 haftalık hamileyim. Dün temizlik yapmıştım. Biraz kendimi yordum galiba 😢 Bebeğim bu saatlerde hareketli olurdu şuan çikolata yememe rağmen pek hareket etmiyor dua eder misiniz 😔 Çok üzgünüm 😢
Kucukkedi Busratlv98 Allah sağlık versin öncelikle. Benimde dün daha hareketliydi bugün biraz daha sakin, bebeler pazar olsugunu mu anladı acaba 😊 üzmeyin kendinizi. Gün içerisinde süt içip sol tarafa yatıp bir de öyle bakın derim.
dorugunannesi34 Busratlv98 canım 155 i arayıp sokağa çıkma izni istiyorsun en yakın hastaneye gidip kontrolünü gerçekleştirebilirsin içinin rahat etmesi için