Mom97 oykuduru21 bende hep ishalim 13 haftalığım ben sordum bol su iç dedi ishalin bebeğe sıkıntısı olmaz dedi
Varol123 Bende ishal oluyorum arada ama doktora gidecek sıklıkla olmuyo hemen geciyo eger 2 3 gündür duzelmediyseniz beklemeyin gidin bence
oykuduru21 Sedaerhan ya bu sabah başladı ama çok ağrılı ve affedersin ama su şeklinde o yüzden korktum normalde bende hamilelik sürecinde çok ishal oldum ama bu farklı 😱
Sedaerhan oykuduru21 acile gitme imkanın varsa git canım hem stres daha da tetikler ya da doktora sorma imkanın varsa bi serum bişe takarlar rahatlarsın