Herkese merhaba,
3 yaşındaki kızıma çocukluk hayalim olan Asya ismini koymuştuk , isim arayışım olmamıştı. Şimdi ikinci kızımızda çok kararsız kaldık. 22 haftalık gebeyim ismiyle hitap etmek istiyorum ama babasıyla bir türlü emin olamıyoruz. Soyadımızla uyumlu olsun diye o Aslıhan istiyor ama diğer isimlerde bence soyadımızla uyumlu🤷🏻♀️ Yardım edin mutlu anneler🥰🥰