gizemertan8 ben yaptım iki gün önce 36+3 günlük sezeryan doğumla bebeğin nefes almasında ve emme refleksi olmadığı için küveze aldılar iki gündür orda çok zor üzücü bir durum inşallah sizinkine gerek kalmaz..başta yanıma getirdiler bebeği ama inleyip durdu nefes alamıyordu aldılar küveze…benim içinde dua edin erkenden toparlanıp kucağıma alayım🤲🤲