Gece 2 de hastaneye gittim Nst bağlandım hafif sancılar vardı saat 5 te tekrar Nst bağlandım yine sancı vardı 7 de bağlandım sancı yoktu yani var ama çok değil Açılmaya baktı ebe 0 açık az önce geldim hastaneden uykusuzum 🙁 çok iyi ilgilendiler benimle sağolsunlar♥️🙏