MetehaninAnnesi Birsey sorabilimiyim? Burda çatlaklar için Hindistan cevizi yağını ve badem yağını birlikte kullanın diye görmüştüm nasıl kullanılacak bir fikri olan varmı
Buketali MetehaninAnnesi merhaba canım ben birde kakao karıştırdım sonra bi sprey kutusuna boşalttım öyle kullanıyorum şimdi çatlak görünmüyor umarım olmaz 🙏
seymen MetehaninAnnesi Rica ederim. Öyle de yapabilirsiniz içinize nasıl sinerse. Ama ben haftalardır üst üste sürüyorum. Emiyor yani şahidim. 😊
seymen MetehaninAnnesi Şuana kadar çatlamadım ama ondan mıdır genetik midir bilemem. 32. Haftamdayım bundan sonra da çatlayabilirim. Bu çatlAk işi doğum yapana kadar belli olmuyormuş. Merakla ne olacagını bekliyorum ben de. 😊
Buketali MetehaninAnnesi evet biliyorum ama sıcak yerde tutunca zaten katı kalmadı yani ben sürebildim diyim o zaman
BetlCerenAlbayrak Peki ne zaman başlamak gerekiyor bu yağları sürmeye acaba ben 8+5 günlük hamileyim çok yeniyim anlayacağınız ☺️
emelbulbul lieracla hindistan cevizi yagi kullandim 34. haftada catladim :( bir tane kocaman catlagim.var hindistan cebizi yavi iyi geliyor
MelikeOk Valla ben ilk günlerden beri herşeyden denedim sürdüm tenim çok kuru olduğu için korkuyordum çatlarım diye ). Badem yağı da kulandım zeytin yağı da kulandım niveya çatlaklara karşı sıkışlatırıcı yağı da kulandım ama en çok memnun kaldığım Bioderma atoderm krem di, şu an 39 haf 6 gün hamiliyim , 35 haftaya kadar hiçbir şey yoktu sonra bi baktım bir az kalçalarımda göğüselimde çatlamış az ama var yanı eminim ki hiçbir şey kullanmasaydım komple çatlardım. Acı badem yağı kulanın, tatlı badem yağı tüylenme yapıyor haberiniz olsun