Hma_66 benim hemşirelerim sancın geldiği gibi odadaki demirlere tutunup çömelmemi söylüyordu ve sürekli sancı anınca bağırıp kendini yorma gerçekten son ıkınma gelince başta bağırdığın için nefesin yetmiyor benşm öyle oldu sancın gelince sadece burnundan nefes alıp ağzından ver ve çömel gerçekten açılmayı çok hızlandırıyor ıkınırken de sakın bağırma bak doktoru yada ebeleri dinlediğin sürece herşey çok güzel ilerliyor mesela bir taneai benden çok önce gelmişti ben geldim hiç sancım yoktu ben doğurdum çıktım o benden 5 saat sonra doğurdu çinkü ben onu izliyordum asla söylenilenleri uygulamıyordu hep kendi kafasına göre takılıyordu