Canaras Merhaba bayanlar hamile kalmadan önce göğüs ağrılarınız oldu mu?Gögüste şişme ,yanma ve ağrı oldu mu?Teşekkürler
Nur000 Canaras göğüs uclarim felaket sızlıyordu. Normalde adet öncesi hic böyle olmamıştı supelendim test yaptim pozitif cikti
Mybabyizmir Canaras evet oldu canım. Hatta o kadar çok ağrıyordu ve de dolgundueki göğüslerim şimdi çok kuculduler. Hep regl dönemine yakin göğüslerim siserdi. Hamile oldum olası kuculduler baya 😅 ama en iyi belirtiyi kasıklarım verdi. Aynı anda ikisine birden bir sancı girdi nerdeyse ölüyorum sandım hiç böyle bı sancı yaşamamıştım. Regl olcam diye muhtemelen böyle bı sancı girdi dedim. Regl zamanım geçtikten 3 gün sonra test yaptım pozitif çıktı. Öncesinde de yapmıştım regl olmaya bı kaç gün kala o zaman negatif çıkmıştı
EbrKzlky Canaras İlk hamileliğimde test yapmadan hamile olduğumu anlamıştım göğüslerimden, regl dönemimde ağrım olmazdı çünkü, ama geçen ay da göğüslerim ağrıdı şişti hamilemiyim diye düşündüm ama hasta oldum, değişiyor herhalde ☺️
Kuzumm55 Canaras bende yeni ogrendim adet gunume 3 kala bugün normalde adet günüm şükür pozitif dün akşam göğüslerimde fazla hassasiyet yaşadım dokunsan canım yanıyordu ama şuan o kadar bir şey yok tabi
Kara1833 Bende fazla olmadı öyle dokununca acı falan hissetmedim ara ara farklı yerlerde agrı oldu belim kuyruk sokumum sırtım agrıdı burda okumuştum hamilelik varmış burnumda yara çıktı belirtiymiş dedi biri inanmadım bendede çıktı 😂 sivilcelerim bat a 10 gün kala çıktı erken çıktı hep merak ettim ilkinde dikkat etmedim ama ikinci hamilelikte kirpiklerim karışmış biraz fazla dökülüyor du😁😁
Meless Canaras göğüs uçlarımda acayip ağrı vardı ve bıçak saplıyor gibi göğüs ucuma sancıda giriyordu. 80 beden göğüslerim sanki 95beden olmuştu