Mahurunannesiolmakistiyorum hamileliğin ilk üç ayında birçok sorun yaşıyor vücudumuz. Çünkü bedenimiz vücudumuza giren bebeği yabancı madde olarak algılıyor ve dışarı atmaya çalışıyor o yüzdende vücudumuz farklı reaksiyonlar gösteriyor. Halsiz hissetmeniz, ağrılarınızın olması, bulantı kusma gibi şikayetleriniz olması normal. Normal olmayan durumlar sizi kıvrandıracak derece ağrınızın olması, yoğun kanamanızın olması, bayılmalar. Bu tür şikayetleriniz olmadığı sürece yaşanılan çoğu şey normal karşılanıyor gebelikte 🙏🏼😌