cilek21 Ozne34 bende hep öyle sanardım ama 22. Gün yumurtluyormusum eğer adetler düzensizse bence adete kadar yapılmalı
minigimoo Canım benim kafam almıyordu bu testi 😂tum ayrıntılardalari kadar YouTube da birgebeningunlugu hesabı var Ebru hanım o epey bilgi veriyor güncellenmiş bilgileri de paylaşıyor ben de burada öğrendim onu bi videolarını izle istersen
serozzz aysl_arl arkadaslar bahsetmistir ama testi her gun ayni saat diliminde 1 saat once sivi alimini kesio oyle yapiyorsun daha net sonuc alabilmek icin. Fazla sivi alimi seyreltebiliyor cunku. Oglen 12 ile ogleden sonra 16:00 arasi birde aksam yapabiliyorsun gunduz kacirdiysan ama hatirlamiyorum malesef saatini. Her kadinin yumurtlama gunu farklidir. Bende 1 seneyi gecik adet sonra 10-17 gunler arasi zannnediyordum ama farkli bir gunmus. Test icinse ben ilk eczaneden aldim 5 adet vardi tabi her gun yapildigini bilmiyordum ki neden oyle birsey yapmislar onuda anlamadim instagramda sans eseri bir gebenin gunlugu sayfasiyla karsilastim sonucu sasmayan kesin testlerdir birebir kendim kullandim oneririm sayfayi incelersin istersen. Sayfada 30 ovulasyon testi+2 adet gebelik testi olarak satiliyor. Fiyati 70-80 birseydir fiyati artmista olabilir ben eczanede 5 tanesine 55 tl vermistim bana uygun gelmisti 30 test ayrica sayfadaki abla ucretsiz takibinide yapiyor. Youtube de videolarida var inceleyebilirsin.
edb06 Fotoğraf yükleyemedim ama diyelim ki bugün ovulasyon testim koyu çıktı. Hangi günleri değerlendirmeliyiz. Dün ilişkiye girdik. Her gün yapmak çok önemli değil Sperm kalitesi azalıyor, gün aşırı ilişki yeterli diyenler var. Ne yapacağımı bilemedim