Sincapannesi o merkezi araştırdınız mı? Benim bir arkadaşım hayatının en büyük hatasını orda doğum yaparak gerçekleştirdi. Ertan bey iyi bir doktor ama çocuk doktorları ilgisiz, doğum sonrası bebek kontrolü yapmadılar. Bebeğin asla ateşini ölçmediler çiş kaka kontrolü yapmadılar hepsini geçtim, şekerine bakmadılar topuk kanı alıp tahlil yapmadılar bizde bilemedik daha önce doğum görmediğimiz için, bebek doğumhanelerinde enfeksiyon kapmış erken tanı müdahale olsaydı bebek kurtulabilirmiş, yenidoğan yoğun bakımları yok, odaları minnacık kötü kokuyor ve eski. Prosedürleri çok saçma, acaba başka bi yeri araştırsanız mı ben sizin iyiliğiniz için söylüyorum orası gerçekten garip bir yer. Mesela bişey daha hatırladım normal doğum olucaktı sürekli çatı kontrolü çin farklı biri geldi kıza resmen işkende oldu, herkes birbirine bakıyor orda çok garipler gerçekten, bebek ters dediler olabilir tabi sez. Aldılar, sonrası ilgisizlik, koridorlarında yürüyecek yer bile yok