Ben nakışlı değil baskı şeklinde yaptıracağım. Cildi çok hassas nakışlar rahatsız ederse diye düşündüm. İnstagramda tugba kugu var aynı şekilde kendi internet siteleride mevcut. 10lu set 250 tl. Nevresim,anne geceliği,halı,perde vs de var. Geçen sene arkadaşım oradan yaptırmıştı kaliteside çok güzeldi.