Kızlar benim belimde kireçlenme vardı, ve şu an kütletmeden duramıyorum kitleniyor sanki belim bebeğe zarar verir mi düşünmeden de edemiyorum. 1 hafta var kontrol vaktime daha bilgisi olan var mı internette de aradım bulamadım. Zararı olur mu acaba bilen veya yaşayan var mı