cipiti maalesef doktorlar sezeryan yanlısı olduğu için zamanımız varken beklemek en doğrusu normal doğum şansımız var bu hem bebek için hem anne için daha sağlıklı. Bebek anne karnında ne kadar durursa onun bağışıklığı ve ciğerleri için o kadar kıymetli. Tansiyon sıkıntım bu güne kadar hiç olmadı bir kere yaşadım diye hemen sezeryan olmak mantıklı değil altında yatan sebebi araştırıp onu çözmek lazım sonuçta bebeğimin kalp atışları, hareketleri ve suyu gayet iyi sağlıklı o sağlıklıysa ne kadar uzun kalırsa anne karnında o kadar iyi. Başka doktora tabii ki göründüm bu sayede sezeryanı kabul etmedim zaten ve son haftalarda doğum için doktor değişikliği yapmak doğru değildir.