Daniay bende hep kız çocuğu gördüm kucağımd aa cinsiyeti ne deyip açıp baktığımı hatırlıyorum. Ama kendimide inandırmak istemiyorum. Rüya yorumlarındada hamilenin kız çocuk görmesi erkek doğuracağına delalet yazıyo. 16. Haftada doktor %90 kız dedi dedim bak kesin mi kesin gibi dedi gene içimde kaldı 20. Hafta detaylıda kız olduğu kesinleşti öyle rahatladım😅 annenin hissettiği genelde doğru oluyor ama ☺️