MrsYilmaz kesinlikle katılıyorum. Tetanoz aşısı için de öyle şeyler yazıyorlar ki. Hiç mi hayatlarında aşı olmadılar. Artık işe giriş evrakları arasında bile aşı kartı isteniyor. Ne bileyim her şeyi abartmaya bayılıyoruz. Ilgi isteme ilgi görmek hevesi mi pek bilmiyorum.
Ben çatı olmadım daha nasipse 3 hafta sonra olacağım ama bi doktorun videosunu izledim nasıl yapıldığını merak etmiştim. 2 parmak ile tarif ediyordu.
Şöyle ki, eğer cinsel hayatı sıradan olmayan insanlardansaniz zaten sorun olacak bir durum yok bence.
Bir de şey yazıyorlar daha önce hiç alttan muayene olmadım , kendimi kastım utanıyorum falan diye.
Hamilelik düşünürken sadece düşünce olarak mı geçiyor bunlar kafadan acaba. Bi doktora gideyim test yaptırayım bir sorun var mı baktirayim demiyorlar galiba.