Bende sabırsızlıkla ne zaman hikayemi yazıcam diye bekliyordum çok zorlu bir süreçten geçtik Allaha şükürler olsun ki kızımı kucağıma aldım dünyalar benim oldu evim artık çiçek bahçesi🌺 aslında normal doğum olucaktı bebek hep aşağıdaydı ve çatım çok müsaitti plates squat egzersiz yürüyüşler bol hareket ilede destekledim perine masajıda buna dahil tabii ki ama ne olduysa son 2 hafta nefes almakta çok zorlanıyordum kaburgalarım sıkışıyordu ve otururken aşırı geriyodum kendimi ki rahat nefes alabileyim kontrol günümde gittim ve doktorum bebeğin çok fazla yukarda olduğunu santim dahil açılmam olmadığını rahmimin sımsıkı kapalı olduğunu söyledi yinede bekledik tabi egzersizlere devam merdiven inip çıkmalar yürüyüşler ama ne yaptıysak olmadı nst ye girdim bebek artık karnında güvenli değil dedi iyi çıkmadı sonucum suni sancı ile deneyelim dedi ama hiç zannetmiyorum mecburi sezeryana gidebiliriz yinede karar senin tabiki dedi ama çabuk karar ver bebek hiç güvenli değil deyince içimde bir kopukluk oldu ve hangisi güvenliyse o olsun istedim kararı doktoruma bıraktım ve sezeryan oldum genel anestezi istedim çok korkuyodum sezeryandan çünkü ama istemedi en güzeli spinal dedi ben yanındayım hiç birşey olmayacak dedi sakinleştirdi beni ve spinal uyuşturuldum iyikide öyle olmuş bebeğimi ilk ben gördüm kucağıma verdiler kokladım öptüm ağladım şükürler olsun Allahım dedim onu bana sağ salim bağışladı sonra bi doz daha narkoz verildi herşeyi duyuyordum ama gözlerimi açamıyordum deli gbi başım dönüyordu neyseki aşağı indirildim benden sonra bebeğimi getirdiler kendime gelmeye başladım hemen ezdirdim almasada zorladık çok şükür ilk sütümü aldı şu an pek yok ama yinede hep emziriyorum inşallah sütüm çoğalır ayaklanma konusunada gelince beni ameliyattan 7 saat sonra kaldırdılar baş dönmem oldu ama kolay geçti koridora çıktım ve tek başıma destek almadan yürümeye başladım 1 gece tek kaldık hastanede ertesi günü kendim oturup kalkmaya başladım şu an kendim kalkamıyorum uzandığım ama ama oturmada ve yürümede bir sıkıntı yok ağrılarım var evet asla yok demem verilen ilaçlarımı kullanıyorum dikkat ediyorum sıvı besleniyorum katı şeyler yemiyorum kahve komposto ve süt arttırıcı bitki çayları gazım çok fazla ve geçmek bilmiyor bazen öyle sancı oluyo dikiişlerim bile okdr ağrımıyo bebeğim kucağımda olunca ztn bütün ağrılarımı unutuyorum rabbim tüm isteyen kullarına nasip etsin ve hamile olanlarıda bir sancıda kurtarsın inşallah ❤️Rabbim hepimizin evlatlarını bizlere bağışlasın uzun oldu hakkınızı helal edin 🙈