rabia_12 Hanımlar merhabalar. 3 ay önce covid19 atlattım. Ondan bana kalan bel ağrısı ve nefes darlığı var. Şuan 11 haftalık hamileyim ve belim resmen tutuluyor eğilip kalkamıyorum. Nefes darlığım ise yol yürüdüğüm zaman ve merdiven çıktığım zaman. Sizce ne yapmam gerekiyor? Doğumda bunlar bana zorluk çıkarır mı özellikle belim
eminenura rabia_12 kuzum bunlar aynı zamanda hamilelik problemi ya, covidden kaldığına emin misin? Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri 3.haftada öğrendim, çok ciddi nefes darlığı bel ve kasık ağrısı çekiyorum ve covid geçirmedim hiç o yüzden soruyorum
rabia_12 eminenura covidden önce böyle bir problemim yoktu covide yakalanmadan yaklaşık 15 gün önce bu bel ağrım başladı nefes darlığım da olduğumu öğrendiğim andan itibaren. Yani hamile kalmadan önce de bu bel ağrıö nefes darlığım vardı ya
rabia_12 eminenura Avrupa yakasındayım esenler Medipole gidiyorum. Doktorum emine Zeynep Yılmaz ve çok memnunum ilgi alaka ve samimiyet Harika
eminenura rabia_12 daha dün o doktoru araştırdım ona gitmeye niyetlenmiştim birkaç kötü yorum okudum hastaneyle ilgili içim sıkılmıştı içimi rahatlattın Allah razı olsun😻 fiyatlar nasıl peki? Sigortanız var mı
rabia_12 eminenura valla açıkçası bende ilk haftalarım da değiştirmeyi düşündüm hastane arayışına çıktım doğrusu. Medicine da tea hanım olduğunu duydum orda çalışan arkadaşımdan ama bir sonraki gittiğimde emine hanımdan ayrılmak istemedim açıkçası bir kere muayene olsanız ne demek istediğimi anlayacaksın o ses tonu o sıcaklığı bilmiyorum yani bende abimin eşi o doktora gittiği için denemek istedim gittim memnun kaldım. Aynı zamanda orda doğum yaptı. Bir çok kişi esenler Medipolü doğum konusunda öneriyor ama acaba neden kötü yorumlar gelmiş anlayamadım
rabia_12 eminenura muayene ücreti 195₺ SGK mız var. Tahlillerimi dışarda yaptırdım pahalı bir hastane doğum ve muayene haricinde diğer tetkiklerimi orda yaptırmayı düşünmüyorum