osgee Tostun içine sürüyorum, salataya küp küp doğruyorum, ezip zeytinyağı, limon, karabiber ve peynirle de ekmeye sürüyorum. Ama en çok en basit haliyle yiyorum: Ekmek-tereyağ ve en üste avokado sürüyorum sade haliyle ♥️
MervErdo İlk aşerdiğim şeydi daha önce hiç yememiştim düşün ki kabuklarıyla yiyesim geliyodu ,😂😂 eşimi batırcaktım avakado ala ala az daha 😂😂
Muyako Avakado, zeytinyağı, limon, tuz içinede kırılmış ceviz atınca da muhteşem oluyor ekmeğe sür ye miss 😊😊
GAda Gamiiiii sadece limon tuz ekleyip pire haline getiriyorum ekmeğin üstüne sürüyorum harika oluyor