Gnsant Merhaba ikiz anneleri hamilelik boyunca tekiz gebeliğe göre çok kilo alımı oluyor mu ? Haftanıza göre sizler kaçar kilo aldınız?
sukran97 Gnsant 57 ile hamile kaldım 29 haftalığız 72 kiloyum 15 kilo aldım şimdiye doğurana 20 kilo alırım herhalde 🥺🥺🤣
Mucizem09 Gnsant 31 haftalığım ikizlere. 🐣🐣🧿 17 kg aldım 🥶 ikinci gebeliğim. 3 yaşında bir kızım var. Kızıma hamileliğimde 26 kg almıştım😅
Mucizeler2 Ben 66 kilo ile hamile kaldım. Sonra iştahsızlık tan 4 5 kilo civarı verdim. Şuan 23+5 oldum. 68 kiloyum.
Mineust Ben başlarda mide bulantısı yüzünden kilo verdim 4 kilo falan. Sonra iştahım bir açıldı. Şu an 35 haftalık hsmileyim tam 22 kilo aldım 😂🙈 58 le hsmile kaldm 80 oldum
Gnsant Benim daha 9 haftam almadım ama alırım diye de korkuyorum. 20 kilo diyorlar benim gözümde büyüyor.
aybke123 Bizde 26 haftalık olduk 9 kilo aldım toplamda 71 kg oldum inşallah son 2 ayda daha fazla almam🙏🏻