Gizemkpcu en iyisi prima premium care bence ama diğer bezlerin iki katı fiyatı. Bide bebeğin poposunu nasıl alıştırırsan öyle gidiyor 😁 ben o yüzden sleepy aldım bi başlayalım bakalım pişik olursa memnun kalmazsam anında prima ya dönücem. Bide yenidoğanlar çok kaka yaparmış. Günde 7-8 bez yerlermiş bence o yüzden sizde pahalı bir şey almayın 😊 pişik kremi sudocrem. Evet içeriği çok temiz değil kimyasal var ama bence en iyi o geçiriyor. Pişik olduğu zamanlar sürcez zaten onun dışında pişik kremi hava aldırmadığı için sürülmezmiş.