Ciara93
Kızlar iyi geceler. Hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz başlığı altında bir çok post açıldı ve yorumları hep takip ediyorum ama Ufuk üni giden göremiyorum. Ben doğumu orda yapmaya karar verdim, hem de ücret olarak çok hesaplı. Olumlu ya da olumsuz yorum yapabilecek, bu hastaneyi tercih eden kimse Yok muuuuu? 😩👻