Aygun09- Selam güzel annelerımız benım kızım olacağını ogrendım eşım ada ısmını koymak ıstıyor 2. Isımde ben koymak ıstıyorum sızce hangı ısımler uyar yardımcı olur musunuz 😍teşekkürler 🙏
Minnosunannesiii Aygun09- ırmak ada Geldi aklıma bian 🤣 ne kadar uyumlu ne kadar yakıştı bilemiyorum ama niyeyse bunu yazasım geldi