Kızlar merhaba kusura bakmayın utanarak soruyorum ama benim wc ye gittiğimde kan geldi 23 haftalık hamileyim baya bi geldi bu arka kısmından mi geldi onden mi buna anlam veremedim sildigimde arkadan geliyor ama ya onden geliyorsa kabızlık sorunum da yok sebebini anlatmadim pazar oldugu icin nobetci doktor da yok gidemiyorum pazartesiye randevu oluşturdum ama içim rahat etmedi sizce ne yapmayalım acile gitsem acilde anlamayacak