Busbus58 Mom26 bebeğe zararı yok ilaçla rahatlıyorsun . Sadece 37. Haftada doğuma alıyorlar sizi o kadar
Minikkus01 En geç 38 ci haftada doguma alıyorlar canim cunku bebek anne karninda erken kakasini yapiyormus