Mom26 benim de öyle 22+3 olduk ortalama 1-2 haftadır böyle gidiyor git gide gucleniyor hareketler ve tekmeler bazen rahatsiz oluyorum desem yeridir 🙈 sanki birisi elini karnımın içine sokmus kurcalıyor mincikliyor gibi oluyor 🤰🏻
Hmm bir de 7-8 kez ritmik oluyorsa da bebeğin hickirigi oluyormuş 🤭