Merhaba arkadaşlar. 33 haftalığız birkaç gündür çok yoğun terleme problemi yaşıyorum. Halbuki elim ayağım buz gibi ama avuç içlerim ve ayaklarım terden sırılsıklam oluyor sürekli çorap değiştiriyorum. Kendimi yapışkan gibi hissediyorum yaa çok rahatsız edici bir durum.
Başına gelen ve bir çözüm bulabilen var mı Acaba? Normal midir ki bu terlemeler falan kontrolüme de daha çok var.