Ayca28 Kızlar selam bugun 38 olduk doktor 3cm açılma ara ara kasılmalar var dedi ikinci nst daha normal çıktı eve geldik eve başına gelen var mi ya da sancıları kasılmaları nasıl kontrol ediyorsunuz
Mybabyizmir Ayca28 38.haftanizda mi öğrendiniz 3 cm açılma olduğunu ? Nefes egzersizleri ve yürüyüş çok rahatlatir diyorlar. Ilık duş alın iyi gelir. Sıcak su torbası koyun
Ayca28 Mybabyizmir 37+6 da 🤭 nst de periyodik kasılmalar çıkınca dedi doktor . Ama öyle pek bişey hissettiğim yok hafif bel ağrısı falan
Mybabyizmir Ayca28 aslında açılmamış olması çok iyi yani doğuma kadar daha da arttirabilirsin açılmayı yürüyüşlere falan. Tabi doktorunun da önerisi olmuştur diye düşünüyorum bu konuda
Ayca28 Mybabyizmir ona göre doğum yakında başlar diye düşünüyor hepimiz için hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler 🧡
Meltem374141 Bende 38 +2en son 1santindi sali gidicem bakim benimde kasilmalarim oluyo bebek cikicak gibi oluyo iicnden basini hissediyorim sanki resmen bazen biyere toplaniyo ovusturup masaj yapiyorum