mavsnz38_ benim doktorum 500 km üstünü önermiyoruz, hele covid varken evden bile çıkma demişti. Ama ben alışveriş için mecbur ankaraya gitmiştim. Virüsten dolayı şakır şakır gezmedim sadece korka korka ihtiyaçlarımı tamamladım. Yol sorun olmadı ama bende oturduğum zaman kaburga batması olduğu için dinlene dinlene ve yata yata gittim