Meltem374141 yani şöyle diyim hiç kendi sancımı çekmedim doğal sancı nasıldır fikrim yok ama suni sancı bende çok zordu. Normal sancıda sancı gelip gidermiş o sırada ıkınma yapıyorlarmış. Ama ben suni sancı aldığım süre zarfında asla gelip gitmeler olmadı ağrım sürekli olduğu için nerede ıkınmam gerektiğini hiç bilemedim