Merhaba kızlar 18+4 haftalık hamileyim bazen garip hisler hissediyorum bebek hareketi olduğunu düşünüyorum ama öyle çok emin olamıyorum nasıl anlarım ve bu haftalarda cok oynamasını yani hissetmeyi beklemelimiyim endişeleniyorum bazen. 🥺 tam olarak ne zaman hissediliyor acaba ?