rukiyyee ilk gebelikse zaten devlette sezeryan imkansıza yakın. Özelde var planlı sezaryen. Ama tabi özel mi devlet mi sorulari çok kişiye özel. Yani iyi bir devlet hastanesi ve orda çok iyi bir Dr varsa devlete gidilir. Ama özelde doğum aileyi az ds olsa zorlayacaksa hic gerek yok direk devlete geçmekte fayda var. Ama eğer sorun değilse her kadın kendine ait odası dusu olsun ister