Mom26 kuzum yeni başladıysa hemen doktorunu bilgilendir ve kan testi yaptır zaten doktorun yönlendirir. Gebelik kolestazı denilen bi illet var hafif tatlı kaşıntıyla başlıyor karaciğer enzimleri safrayla atılamıyor vücudunda birikip kana karışıyor tehlikeli olabiliyor bebek için. İlaç tedavisiyle düşüyor ben anlayamadım ilk önce cildim kuru diye kaşınıyorum zannettim , çok yükselmişti değerlerim maalesef farkettiğimde , iki güne bir nst ve konrtole çağırdı iki hafta yakın takip etti bebeğimi🥺 kaçıncı haftadasın ??