SelenaYz canım muhtemelen yüksektir tansiyonun ölçtürmeden uygulama yapma evde ayran içmek sarımsak veya limon tüketmek gibi. Benim de 35. Haftada başladı senin gibi baş ağrısı birkaç gün sürdü randevum vardı tansiyonum yüksek çıktı. Gebelik zehirlenmesi şüphesiyle idrar tahlili istedi doktorum ve çok şükür protein kaçağı oluşmamış. TAnsiyon ilacına başladık ve şu an çok şükür iyiyim. İhmal etme sakın tansiyon yüksekliği olduğu zaman bebek de yeteri kadar beslenemiyor su azalması olabiliyor ve bu da beraberinde zamansız doğumu tetikliyormuş. Umarım bir sıkıntı yoktur ve düzelirsin inşallah. Bebeğini sağlık ve sıhhatle kucağına alman dileğimle🌸