Cigdemarya ben çok çok heyecanlı bir insanım.agladım doğuma girmişim diye resmen 😁😁.doktorum öle gelince merhaba çok güzel bir dikişte yapılan sana dedi ameliyat başlamadan başka bir dahada konuşmadı.anestezi ekibi sürekli başında not alıyor onlar devamlı soruyor iyimisiniz diye sürekli de diğer kişi tansiyona bakıyor .korkmayın sakın İnan’ın şuan çektiğim göğüs ağrısı emzirmeden dolayı ameliyatta ne ki dedirtiyor 😊