Busbus58 teşekkür ederim siz de gerilmeyin lütfen🙏🏼 Ben emojilerle gerçekten kendimi yansıtıyorum orda gilücük varsa yorumu yazarken gülüyorum üzgün emoji varsa üzülüyorum yoruma ruh halimi yansıtıyorum ki emoji bu yüzden oluşturlmuştu😅😅 gerçekten kimsenin hormonunu çekecek durumda değilim karnım burnumda benim de 😅