An itibari ile 37.haftadan merhaba kızlar karnım öyle geriliyor öyle kaşınıyor ki anlatamam derim çok gergin ne sürersem süreyim en ufak bir nemlenme yumuşama yok koca koca tırnaklarım olsa karnımı yırtarcasına kaşısam anca o derece. Bez yıkadım soğuk suyla karnımı kaşımak yerine onla ovalıyorum bez iki dakika da sıcacık oldu vücüt ısımdan var mı böyle vücudu yanan gerilen kaşınan duramıyorum vallaçok fena