Sevgialngnn Canım her dogurana kesik atacaklar diye bişey yok, eğer catin müsaitse doğru nefes alırsan bol yürüyüş yaparsan doğum yaparken doktoru dinlerlersen herşey güzel geçer inşallah, o yüzden kötü şeyler düşünme çok korkarsan bu sefer kendini kasarsin ve doğumun öyle korktuğun gibi geçer Allah korusun 🤗 benim arkadaşım doğum yaptı hiç yırtılma kesik atılmadı çok kolay doğum yaptı, en önemlisi doktorun Sabri seni yönlendirmesi, bazen doktorlada alakalı oluyor uğraşmak istemiyor ve kesik atıyor. Rabbim sağlıklı kavuştursun inşaallah 🌹