Pamugunannesi1 Yerim ya büyüyor işte üzümdük kiraza döndük sonra avokado,muz,kivi falan olucak minik topaç 😍 Siz ne oldunuz anneler ☺️ (9 haftalığız)
idiloska Pamugunannesi1 bu uygulamada havuç, başka birinde kavunum. 4.aydayım sanıyordum 5′teymişim. 20+2 hafta. Göbeğim top yutmuş gibi, artık hareketleri hissedebiliyorum 🧿🧿🌸
Tugcek33 Pamugunannesi1 yaaa şımarırım ama🙈🤍 teşekkür ederiz🥰 kirazcıkta sağlıkla gelsin inşallah annesi🌸🐣🧿