Arkadaşlar suyunun içilmesi kesinlikle önerilmiyor lütfen yanlış yönlendirmeyin burada hamileleri.sonucta bir bitki yan etki yapabilir.sadece Ayetel Kürsi ve yasinokuyarak genişçe bir kaba hastane yatisiniz yapıldığı anda koyuyorsunuz tabi buna inanan var inanmayan .benim ilk doğumum normal oldu(bu ottan haberim bile yoktu o zamanlar) ikincisinde bu otu duymuştum Umreye giden birine getirttim ama hiç işe yaramadı acilmam hiç olmadı sezeryana alındım bebek riske girmeye başladığı için.