Vildan_nn Kizlar stetoskop la kalp atışını duydunuz mu hiç. Evde deniyorum ama duyulmuyor 21 haftalığım ..
MihricanA Vildan_nn Kasık taraflarından duyuluyor genelde nst bile ordan takılıyor kalp atışını alıyorlar hep yukarilarda aramayin
burcina Benim eşim doktor, bİz duyuyoruz am çok derinlerden geliyor sesi, yerini de bulmak biraz zaman alabiliyor
Mercimek26 Ayy eşime demiştim ta 14. Haftadayken hemen almış gelmiş. Hergün bi yarım saat duymaya çalışır ama duyamadı daha. 22+4üm bu arada 😂
MihricanA Vildan_nn Daha farklı nabizindan o ses biraz daha derinden gelir sakin bi ortamda dene hareket ettigi taraflara da tutabilirsin sabır gerektiriyor biraz