Zeynepreyyan İlk doğumu erken doğum yapan yani 36 hafta ve öncesi doğum yapanlar. İkinci doğum kaçıncı haftada oldu ?
Sndselc Zeynepreyyan ya canım bu ona bakmıyor ben ilk gebeliğim 40 haftada doğdu 2.si 35 haftada doğdu ☺️
Zeynepreyyan Sndselc benim ilki erken doğum oldu canım. 34+5 doğum yaptım bunda da risk var düşük riski vardı 15 haftada rahim ağzında aralık var dedi doktor. 24+1 olduk inşallah bu da erken doğum olmaz. En azından 37 haftaya gelse yine iyi 😇
Sndselc Zeynepreyyan inşallah cnm bnm kazasız belasız bı şekilde kucağınaada alırsın inşallah canım benim
Arasmama İlk doğum 35+1 de oldu ikinci hamileliğim ve yarın tam 38+0 da sezeryan ım var hiç belli olmuuor tatlım rahat olun yeter allahıma emanetiniz dualarınızı esirgemeyin biZden de