Merhaba, 32 yaşındayım ve ilk bebeğime 16 haftalık hamileyim. İkili test sonuçlarım temiz çıktı. Üçlü teste gerek yok dedıler ama yaş dolayısı ile riskliymişim. Nift testi mutlaka yaptır, risklisin dedi doktor. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yaptınız, bu testi yaptırmalı mıyız?