Arkadaşlar ben hmden. Bir ay önce kot ve mont aldım 6.9 aylık çevremdeki herkes annemde dahi 1.5 yaş için olanı alsaydın dediler banada mantıklı geldi hemen büyüdükleri için peki fişi yok etiketleri üzerinde değişim yaparlarmi yada başka yolu varmı napsam😟