NilayRuya limonluchescake bizde yeşil soğan 🤗 seni ne zaman yorumlarda görsem canım cheesecake çekiyor kız 😁😁😁
Dilek_25 NilayRuya bende daha geçen gün son 99 diyofum şimdi 59 kaldı geçmiyor gibi ama çok hızlı geçiyor 🥰
Aysentass NilayRuya 100 den nasıl buraya geldik anlamadım çok kolay geçti gibi düşünüyorum ama aklıma geliyorda sabırsızlıktan nefes alamadığım zamanlar oldu bizimde son 50 ✌🏻✌🏻
idiloska NilayRuya maşallah darısı başıma, 38 gün sonra ben de ikili rakamlarda olacağım inşallah. 200′lerdeydim 🤦🏻♀️ Artık geçiyor günler.
NilayRuya idiloska çabuk geçiyor gerçekten bir bakmışız doğum zamanı gelmiş 🥰 Allah nasip etsin inşallah hepimize sağlıkla ♥️
Hdmir NilayRuya hahahaha şimdi post açtım şafak kaç diye bnm de normal de son 6😊😊😊🤩🤩🤩 ama gel gör ki doktor beyim uzattı 14 yaptı 😬
NilayRuya Hdmir yaa Rabbim şifasını versin sağlıkla sorunsuz bir şekilde kucağına al inşallah kardeşim Allah kimseyi evladiyla sinamasin🤲