Merhabalar ben yeniyim ve ilk hamileliğim. Adet günüme göre 6 haftalık hamileyim. Kese hala görünmedi. Ve kahverengi leke leke kan geliyor. Bi kaç kişi de kullandığın ilaç geri akar dedi.(kullandıgım progestan fitil) Zaten riskli bi süreçteyim. Sizde ne gibi kanamalar oldu ve benimle aynı olayı yaşayan varmı?