tanya25 Hanımlar bu 3.gebeliğim ilk ikisi malesef düşükle sonuçlanmıştı. Şükürler olsun iyiyiz. Eşim tek çocuk ve ailesi gebeliği duyunca aşırı sevindi tabi. Babası hobi olarak marangoz işleriyle uğraşıyor çok seviyor. Dün aradı bizi dolabını ben yapacağım dedi tabi bizde çok sevindik ama bu kadar erken davranacağını bilmiyordum.. bugün bütün malzemeleri alacakmış bana gösteriyor görüntülü aradı rengini kulplarını seçtirdi. Daha erken değil mi diyemedim :/ eşim onu alalım bunu alalım diyor ama çok erken olduğunu düşünüyorum ne bileyim. İlk gebeliğimde patik almıştım kaybettikten sonra görmek çok acı verdi bana. Açıkçası yine aynısının olmasından korkuyorum haliyle.. bana kalsa doğacağı zamana kadar bişey almayacağım. Ben bunu nasıl aşarım acaba bi tavsiyeniz var mı :/
Happy58 tanya25 öncelikle rabbim bu bebeğini kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 😘kötü düşünceleri aklından çıkar canım dua et sürekli kendini de bebeğini de üzme ☺️
A_s_23 tanya25 canım bende kaybettim seni anlıyorum ama o korku malesef doğuma kadar var ben her muayeneye acaba iyimi yaşıyormu korkusuyla gidiyorum iyi olduğunu görünce rahatlıyorum ama düşünmemeye çalış hamileliğini stresli geçirme biz uzulsekte yaşayacağımız varsa yazicaz bunu keşke uzuldugumuzde evlatlarımız geri gelse ama malesef hayatin kanunu bu inşallah sağ salim hepimiz alırız evlatlarımızı kucağımıza 🙏
Dilek0809 tanya25 benim fikrim aşmanız gereken bir durum yok olması gereken bu bence benim de kaybım var ayakkabı almıştım gördükçe çok canım yandı çok hevesli olsam da hiçbir şey almadım bu gebeliğimde 16 hafta olmak üzereyim uzunca bir süre de almayı düşünmüyorum ama sizin durum da biraz farklı kayınpederinize güzelce açıklamayı deneyin malzemeleri aldıysa bile sonra birleştirsin
hamileana Kayıp yaşamış olmasanız bile çok erken haklısınız ama madem heveslenmis söyleyin dolabı yavaş yavaş yapsın durumu anlatın ben korkuyorum deyin doğuma yakın bitirip getirsin
tanya25 hamileana anlamaz ki :/ kayınvalideme söyledim o da kızım böyle düşünme Rabbim nasip ettiyse gelir etmediyse istediği zamanda geri alır. Allah korusun doğumdan sonra da olabilir bu korkularla yapamazsın böyle düşünme dedi sadece haklı ama işte insan çok hassas oluyomuş galiba
hamileana tanya25 doğru ama insan beynini kalbini durduramıyor ki o korkuyu bilirim canım ama sen içini ferah tutmak için çabala
Prenssannesi01 Allah saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin insallah normal sartlarda bana göre bebek 6,aylık olana kadar bir seyler alma taraftarı hic degilim kötü sonuçlar göstermesin kimseye allah sizde öyle diyin bence boş dua edelim bütün hamileler birbirlerine etsinler ben hep öyle dua ederim 🙏
Aysenur80 tanya25 kötü düşünmeyin Allahım herşeyin hayırlısını versin benim eşimde eşya alma konusunda çok hevesli davrandı şükür bir sorun olmadı 28 haftalık olduk inşallah sizinde sorunsuz sıkıntısız geçer 🤲
neslihann87 tanya25 benimde bir kaybım var üstelik doğduktan 3 ay sonra bende sizin gibi sadece bir çift ayakkabı ve tulum almıştım tekrar hamile kaldım o korkuyla sadece doğuma yakın bikaç takım aldım şükür doğdu 5 aylık oldu ferah tutun içinizi inşallah hayırlısıyla sağlıkla gelir kuzucuk stres yapıp üzme annesi kendinide bebeğinide☺
tanya25 Hepinizden Allah razı olsun bi nebze ferahladım. Nolur dualarınızda beni de eksik etmeyin 🙏 hepiniz benim dualarımda olacaksınız 🌹
Nazli34 tanya25 yaaa ne kadar şanlısın. Genelde büyükler ve eşler der erken değil mi daha diye.. ama olumsuz asla düşünme, herşeyi iyi düşün iyi olsun canım. Kendini bişey olur diye kısıtlamada..
Kmndas tanya25 çok haklısın canım 3 kayıbım var benimde ablam kardeşim bebeğime dünya şey almışlar almayın istemiyorum daha erken ne olacağı belli değil diyorum hevesimizi kırma hep kötü düşünüyorsun diyorlar ama bunu sadece kaybeden anlar o kıyafetlere bakarak acı çekmek çok zor kayınpederine de daha çok erkek baba doğum zamanına bitir de yada kayınvalidene de o söylesin
idiloska Aklınıza kötü şeyleri getirmeyin, olumlu düşünün, evet biraz erken ama çok sevinçli ve hevesliler belli. Belki hevesini kırmadan konuşsanız, 20.haftayı bi geçelim filan deseniz.