Canim geçen hafta 35 haftaliktim.tansiyonum ilk defa 12.8 çıktı.hep 10.7 falan çıkar.doktorum yüksek,yani sınırda dedi.bi kacgun ölçtür Takip et dedi..eğer yine yüksek çıkarsa ara haber ver dedi.ustelik tahlillerim de protein kaçağı da çıkmadı.ama yüksek tansiyon gebelikte sıkıntı olduğu için takipteyiz.sende haberles bence doktorunla