adm
betlkrkmaz başınız sağolsun üzülmeyin yine olur inşallah aynı durum bir arkadaşımın başına da geldi o da bilmiyomuş iki hafta olmuş öleli dedi kürtaj oldu ve hiç hissetmemiş.bu arada ben de Erzurumda Buharaya gidiyorum siz hangi doktora gidiyorsunuz