Karasanne evet ilgisiz yazmışlar biraz, ilk hamilelik olunca insan aslında biraz daha deneyimsiz ve korkuyor oluyor bence. Ben hamile olduğumu aşırı sert bir doktordan öğrendim ve sevinme değerlerin düşük dedi, neye uğradığımı şaşırdım. Eşimde sevinemedik bile hamileliğe 2-3 hafta. Şimdi o yüzden biraz daha ilgili güler yüzlü birini istiyor gönül😪